Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014

Η Samsung χάνει μερίδιο αγοράς από την Apple


Σύμφωνα με μία έρευνα του NPD Group, η Samsung και η Apple μεγάλωσαν το μερίδιο αγοράς τους στις ΗΠΑ, για το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2013. Η διαφορά όμως του μεριδίου αγοράς σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, φαίνεται να έχει μεγαλώσει υπέρ της Apple. Πιο συγκεκριμένα το τέταρτο τρίμηνο του 2013 το 42% από όλους τους χρήστες smartphone, κατείχε iPhone ενώ το 26% κάποια συσκευή της Samsung.

Στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, 35% κατείχε κάποιο iPhone, στον αντίποδα 22% κάποια συσκευή Samsung. Η Apple στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε αύξησε το μερίδιο αγοράς της κατά 7%, ενώ η Samsung μόλις κατά 4%. Στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της Apple, έπαιξε μεγάλο ρόλο και η διάθεση του iPhone 5S και iPhone 5C από τον Σεπτέμβριο.

Όλες οι υπόλοιπες εταιρίες, στην αγορά των ΗΠΑ, Motorola, LG, HTC και RIM είδαν τα ποσοστά τους για το τέταρτο τρίμηνο του 2013 να μειώνονται κάτω από το 10% για κάθε εταιρία, με την RIM να έχει υποστεί την μεγαλύτερη μείωση. Επιπλέον σύμφωνα με την Kantar Worldpanel, εταιρία που σχετίζετε με αναλύσεις καταναλωτών, η Xiaomi κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στην αγορά της Κίνας, από την Samsung. ΤοXiaomi Red Rice (HongMi), η πιο προσιτή συσκευή της κινέζικης εταιρίας, έπαιξε μεγάλο ρόλο καθώς και η διάθεση του πιο πρόσφατου high-end κινητού της το Xiaomi Mi3. Ενώ στα τέλη Δεκεμβρίου έγινε διαθέσιμη και η International έκδοση του Mi3 με Snapdragon επεξεργαστή.

Λέτε να τα καταφέρει η Samsung να αντεπιτεθεί με το Galaxy S5;