Με 200 εκατ. δολ. η Apple αποκτά πρόσβαση στα tweets


Σε μία ασυνήθιστη εξαγορά προέβη η Apple, επιχειρώντας να «χτυπήσει» γερά τον ανταγωνισμό στον τεχνολογικό κλάδο. Ο τεχνολογικός κολοσσός διέθεσε περισσότερα από 200 εκατ. δολαρίων για να αγοράσει την Topsy, μία εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και πραγματοποίησης κοινωνικών ερευνών πάνω στη λειτουργία των ΜΜΕ.

Προς τί το ενδιαφέρον της Apple; Πρόκειται για ένα εγχείρημα – κλειδί για τη στενότερη διασύνδεση της εταιρείας με το Twitter, δεδομένου πως η Topsy είναι από τους λίγους συνεργάτες του κοινωνικού δικτύου με άμεση πρόσβαση σε όλα τα tweets – από το 2006 και έπειτα – και συνεπώς στην καθημερινή κάλυψη της επικαιρότητας και του τί συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η είδηση που δημοσιεύεται από τα ειδησεογραφικό πρακτορεία του Reuters και του Bloomberg, τα οποία επικαλούνται και αναφορές της Wall Street Journal, επιβεβαιώθηκε από το εσωτερικό της Apple, ενώ η Topsy δεν σχολίασε την πληροφορία.

Η Apple που βρίσκεται σε συνεχή ανταγωνισμό με τη Samsung, ακολουθεί συχνά τη συγκεκριμένη στρατηγική, της εξαγοράς δηλαδή μικρότερων εταιρειών που κρίνει πως έχουν προοπτικές διευρυμένης διάδοσης στο μέλλον.
[newmoney]